Kodėl verslo dovanos?

Reklaminiai suvenyrai ir verslo dovanos patenka į dešimtuką dažniausiai naudojamų reklamos pateikimo būdų. Kasmet reklaminiams suvenyrams pasaulyje išleidžiama dešimtys milijardų eurų. Dažnai tokios reklaminės „smulkmenos“ tampa įmonės solidumo vertinimo kriterijumi, įtakoją vartotojų ir verslo partnerių požiūrį į įmonę, jos prekės ženklą.

Šiuolaikinė reklaminių suvenyrų rinka siūlo itin didelį reklaminių suvenyrų ir verslo dovanų asortimentą, nepaisant to, toli gražu ne kiekviena įmonė ar organizacija pasinaudoja šiuo asortimentu, kad primintų apie save savo klientams ir verslo partneriams. Dalis įmonių dar nėra linkusios apsirūpinti reklaminiais suvenyrais, o didžioji dalis perkančiųjų reklaminius suvenyrus apsistoja ties standartiniu reklaminių suvenyrų rinkiniu. Dar dažnesnis atvejis, kai reklaminiais suvenyrais apsirūpinama „paskutinę minutę“, taip išleidžiama didesnį pinigų kiekį, susiduriama su asortimento ribotumu, kurį įtakoja gamybos terminai arba išvis nespėjama pasigaminti dovanėlių.Verslo dovanos

Verslo dovanos - puikus būdas priminti apie save

Per šventes didelė dalis bendrovių savo pasveikinimus siunčia elektroniniu paštu arba publikuoja savo tinklapyje, o kartais net jokiais būdais nepasveikina savo klientus ir verslo partnerius. Taip prarasdamos progą priminti apie save. Padovanodami kad ir nedidelę verslo dovaną Jus tikrai neliksite nepastebėti ir priminsite savo klientams ar verslo partneriams apie save.

Kaip sutaupyti perkant verslo dovanas?

KVerslo dovanosuo didesnis reklaminių suvenyrų tiražas perkamas – tuo mažesnė vieno pagaminto suvenyro kaina. Tai pagrindinė taisyklė, kuri padeda bendrovėms ne tik sutaupyti, bet ir aprūpinti darbuotojus dirbančius su klientais ir vykdančius reklaminias kampanijas ar akcijas, kokybiškais reklaminiais suvenyrais ilgam laikui. Reklaminiai suvenyrai ir verslo dovanos, pasigaminti iš anksto ir didesniais kiekiais, kad liktų atsargoms, padės išvengti galvos skausmo, prieššventinių pikų metu ir laiku nusiųsti dovanėles pagrindiniams klientams ir verslo partneriams, pasveikinti juos su gimtadieniu ir kitomis svarbiomis progomis.

Įmonės, turinčios pakankamai didelį klientų sąrašą ir ribotą reklamos biudžetą, stengiasi išeiti iš sunkios padėties, sugalvodamos nestandartinius sprendimus su mažais biudžetais. Pasakydamos savo kliemtams ir verslo partneriams, kainos atžvilgiu gal ir nereikšmingą, bet „ačiū“, įmonės pabrėžia, kad aktyviai dalyvauja vystant verslo santykius ir stengiasi juos palaikyti visais įmanomais būdais.

Tad neatidėliokite ir nepalikite verslo dovanų ir reklaminių suvenyrų gamybos klausimo „paskutinei minutei“, rinkitės reklaminius suvenyrus iš anksto ir didesniais tiražais, kad Jūsų klientai ir verslo partneriai neliktų be dovanėlių, o Jus nepatirtumėte bereikalingų išlaidų, gamindamiesi mažus ir skubius tiražus.